Regulamin Sklepu Internetowego Cosmetica.pl
Regulamin Sklepu Internetowego Cosmetica.pl określa zasady składania zamówień za pośrednictwem Sklepu Internetowego Cosmetica.pl
WARUNKI OGÓLNE, WARUNKI ZAMAWIANIA I SPRZEDAŻY:
- Właścicielem Sklepu Internetowego Cosmetica jest firma Cosmetica Sp. z o.o. z siedzibą w Świetej Katarzynie przy ul. Głównej 86 lok.2.
- Zamówienia na produkty dostępne w ofercie Cosmetica można składać za pośrednictwem strony WWW znajdującej się pod adresem www.cosmetica.pl
- Zamówienia są przyjmowane 24 godziny na dobę przez cały rok
- Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 14.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą realizowane następnego dnia roboczego.
- Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia jest dokonanie rejestracji w systemie Sklepu Internetowego Cosmetica. Podanie numeru telefonu oraz adresu e-mail jest niezbędne do realizacji zamówienia. Każde zamówienie przyjęte do realizacji zostanie potwierdzone telefonicznie lub drogą elektroniczną. Do klientów, którzy nie zgodzą się na podanie swojego numeru telefonu, zamówienie zostanie wysłane Pocztą Polską.
- Zamówienia potwierdzone do realizacji nie mogą być anulowane.
- Zamówienia, co do których istnieją jakiekolwiek wątpliwości będą weryfikowane przez obsługę sklepu, zamówienie takie może zostać anulowane przez Sklep. Zamawiający zostanie poinformowany o tym fakcie.
- Zamówiony towar będzie dostarczany przesyłką kurierską (firma DPD), lub za pośrednictwem Poczty Polskiej, w zależności od decyzji kupującego. Za opóźnienia wynikające z działania Poczty Polskiej nie odpowiadamy.
- Koszty dostarczenia paczki:
do 5 kg: Poczta Polska – paczka priorytetowa za pobraniem: 20 zł
do 30 kg: Kurier DPD przesyłka za pobraniem – 18 zł.
Dla minimum logistycznego (wartość zamówienia) w wysokości powyżej 100 zł– paczki wysyłane są na koszt firmy Cosmetica. - W przypadku wyboru sposobu płatności "przelew", towar jest wysyłany w momencie otrzymania środków pieniężnych na konto bankowe w wysokości 100% wartości zamówienia.
- Ceny w Sklepie Internetowym Cosmetica wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto). W przypadku zakupu towaru na który wprowadzona jest błędna cena, przez obsługę sklepu bądź błąd serwera, kupujący zostanie poinformowany o tym fakcie a zamówienie zostanie anulowane.
- W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia.
- Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu (faktura VAT lub paragon fiskalny).
- Zamówienia realizowane są tylko na terytorium Polski .
- Wszelkie zwroty wysyłane na koszt Cosmetica Sp. z o.o. nie są przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.
- Zwrot należy wysłać bez kwoty pobraniowej. W innym przypadku firma Cosmetica nie odbierze przesyłki.
- Złożenie zamówienia w sklepie internetowym www.cosmetica.pl jest prawnie wiążącą umową kupna-sprzedaży.
- Sklep www.cosmetica.pl zastrzega sobie możliwość braku dostępności określonego towaru, o czym klient zostanie poinformowany.
- Użytkownik rejestrując sie na sklepie internetowym www.cosmetica.pl wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od firmy Cosmetica Sp. z o.o.
WARUNKI REKLAMACJI I ZWROTU
- Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT).
- W ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki możesz zrezygnować z zakupu, nie podając przyczyny.
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może dokonać zwrotu zakupionych towarów bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty o Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy jest możliwy, jeśli:
- towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony.
- zwracane towary muszą być kompletne (nie mogą być pozbawione etykiet, opakowań).
- produkty kosmetyczne oraz inne towary, które ze względów higienicznych powinny być oryginalnie opakowane muszą być zwrócone w nienaruszonym opakowaniu.
- pozostałe towary powinny być zwrócone w stanie niepogorszonym, po zapoznaniu się z nimi w sposób zwyczajowo przyjęty przy danym towarze.
W przypadku zwrotu towaru, który nie spełnia powyższych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na koszt reklamującego.
- Na wszystkie reklamowane produkty z tytułu niezgodności towaru z umową zakupione w naszym sklepie przyznawana jest 12-miesięczna odpowiedzialność sprzedawcy. Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący.
- Zgłoszenie reklamacyjne musi być złożone na wypełnionym czytelnie formularzu, którego wzór można pobrać
- Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru pod adres firmy:
Cosmetica Sp. z o.o
ul. Główna 86 lok.2
55-010 Święta Katarzyna - Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
- Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta w produkcie nie zużytym.
- Przesyłki z wymienionymi produktami odsyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej, przesyłką zwykłą, chyba że klient zażyczy sobie aby wysyłka była na jego koszt.
BEZPIECZNA DOSTAWA
- Jeżeli otrzymany towar, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, należy wypełnić druk reklamacyjny (protokół szkody) koniecznie w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model.
- Zawsze istnieje możliwość sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności kuriera. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Jednocześnie w takiej sytuacji napisz do nas.
- Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 2 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu. Wymiana towaru jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji.
Chcemy zapewnić Tobie, jako Kupującemu maksimum korzyści z zakupów w naszym sklepie. Naszym celem jest Twoje zadowolenie nie tylko z wybranych produktów, ale również ze sposobu ich dostarczenia.
Złożenie zamówienia w Sklepie Internetowym Cosmetica.pl oznacza akceptację postanowień regulaminu.